Selasa, 27 Januari 2009

Semoga Cepat Sembuh!

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Ahad, 25 Januari 2009

2 orang pelatih PERTAMA-MGTF PERAK baru-baru ini telah terlibat dalam kemalangan motosikal berhampiran Kg Lubok Salak-Kg Kelawar. Mangsa telah dijumpai terbaring manakala adiknya mengerang kesakitan telah dijumpai oleh sepasukan RELA Negeri Perak yang diketuai oleh Pegawai Kanannya dan anggota yang lain, dimana mereka pun dalam perjalanan pulang drp kenduri yg sama.


Adiknya, Mohd Nor Syafiq juga pelatih senior PERTAMA, mengalami kecederaan di muka dan tangan serta menerima beberapa jahitan telah mendapat rawatan pesakit luar di Klinik Kesihatan Tg Malim. Manakala Wahid telah mengalami patah tulang selangka kanan, retak bahu kiri dan patah pergelangan kiri telah dibawa ke Hospital Slim. Pegawai Perubatan bertugas mengsyaki mangsa mungkin mengalami pendarahan dalaman…so Wahid telah dibawa ke Hospital Ipoh dan diletakkan di Zon Kritikal (Bukan Zon Bebas Cukai tau..)

Sepanjang di Hospital beliau ditemani oleh Sir Ewan, Abg Zul, Syeema, Amin dan Faris serta ahli keluarganya yang lain.. Beberapa rakan pelatih lain turut menerima bersms mengenai perkembangan terkini.

Terima kasih kepada Ust Mansur di atas SMS (Seni Beladiri )beliau dan juga panggilan dr Kulim serta Master Amir atas keprihatinan tuan-tuan.

* Mohd Nor Wahid merupakan pemenang pingat Gangsa Team Sparring Kejohanan Taekwon-Do Kebangsaan MGTF 2008 dan 2 Pingat Gangsa acara Pattern ind dan Sparring Ind Kejohanan Wajadiri Kebangsaan P.Pinang 2008

Bersama-sama kita doakan mudahan saudara kita segera sembuh…. Amin..

Tiada ulasan: