Isnin, 2 Februari 2009

PERTAMA dalam Seni Beladiri Febuari 09

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Pertama sekali terima kasih di ucapkan kepada Ust Mansur Manni atas makluman beliau tentang berita PERTAMA di Majalah Seni Beladiri (SB) bulan Febuari 09. Seorang Sir menerima sms dari Ust Mansur ketika melawat saudara Mohd Nor Wahid yang ketika itu berada di wad kritikal Hospital Slim River. Sir yang menerima sms itu terus mengsms sir-sir dan pelatih-pelatih yang lain tentangnya. Seorang Sir yang menerima sms itu dengan segera mencari majalah tersebut di kedai mamak. mmmm Asyik-asyik sir, sir, sir... Bagitau namakan senang sir?.. Bikin orang baca keliru saja. Entah mana satu sir, entah? Sir sana, sir sini. Saya yang menaip pun naik keliru. hehe. Sorry...

Sms yang diterima itu pada hari Ahad yang lepas, 25 Januari 09 lebih kurang lepas zuhur. Niat hati memang ingin meng'upload' berita di majalah SB pada minggu lepas. Tetapi memandangkan Saudara Mohd Nor Wahid berada di hospital, jadi niat itu ditangguhkan bagi memberi laluan kepada berita Mohd Nor Wahid di siarkan dan dibiarkan selama seminggu. Bagi membolehkan para pelatih yang lain apabila membaca berita Mohd Nor Wahid dan menziarahi beliau di wad atau rumahnya. Lagipun majalah SB itu ada keluaran Febuari. Jadi sedang elok dipaparkan pada awal bulan Febuari. Bagi sesiapa yang tidak pernah melihat majalah SB ini, rupa majalah ini ada lah seperti yang tertera sebelah kiri diatas. Tulisan BELADIRI memang berwarna MERAH sejak dari awal keluarannya. Jika klik pada gambar tersebut untuk paparan yang lebih besar memang nampak bulan dan harganya sekali.

Ok .. Mari kita lihat apa yang ada dalam Majalah SB tentang PERTAMA. Sila klik pada gambar untuk paparan yang lebih besar dan jelas. Terima Kasih.

Majalah Senibeladiri mukasurat 38
Majalah Senibeladiri mukasurat 39

Tiada ulasan: