Ahad, 25 Januari 2009

Harian Metro Lagi

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Alhamdullilah... Keluar akhbar lagi!

Untuk makluman gambar ini keluar di Harian Metro ruangan Arena. Tarikh dan hari adalah seperti yang tertera pada atas gambar. Siap nombor mukasurat lagi.
Sebenarnya ada Sir tu dia bagitahu kemungkinan akan keluar berita di Kosmo dalam minggu yang sama la dengan Harian Metro ni keluar. Sorang sir tu tunggu punya tunggu, belek punya belek Kosmo. Tak keluar-keluar. Takde rejeki kots?... Okla sir tu amik masa bertenang. Maleh la nak belek-belek akhbar kat Kedai Mamak tu.. Belek bape kali belek, bukan nak beli pun. hihi

Nak jadi cerita, sir yang selalu belek akhbar tu sedang bersarapan dengan family dier di sebuah Restoren, dia pun dengan cara tak sengaja mengambil Harian Metro di restoren tu (tak kan nak rembat kat restoren lain pulak?) dan membelek dari belakang, biasa orang buka dari depan, sir ni lain sikit, dia suka belek dari belakang.. Sampai mukasurat 34, Ting!! Jumpa kelibat Team Perak. Langsung di SMS nya kepada sir-sir dan team members yang lain tentang khabar gembira ini. Masuk surat khabar tu. Sekali sekala nak rasa glamer gak. Ahaks..

Tetapi yelah sarapan pun dah pukul 10 pagi, jadi ada sir yang dapat SMS tu dengan tenang pergi kedai mamak beli akhbar Harian Metro. Jadi adegan merempit, tak sempat mandi pagi dan tak sarapan tu makna kata kena "CUT" la. hihi. Sir yang meng"SMS" itu pun pergi kedai mamak dan membeli juga akhbar tersebut. Cuma adegan belek membelek tiada la.

Gambar dalam akhbar ini adalah sama seperti terbitan pada 9 Disember 08 yang lepas.

hehe Sama Kan?

Kepada pelatih-pelatih PERTAMA, insyallah jika ada kesempatan kita akan keluar lagi di Akhbar. Hujung Bulan Febuari akan diadakan KeJohanan Taekwon-do Terbuka UiTM Pulau Pinang, jadi kepada para pelatih, jika memberangsangkan. Kita keluar Akhbar lagi! Insyallah

Tiada ulasan: