Isnin, 22 Disember 2008

Mulanya Disini...

Salam

PERTAMA bermula apabila Encik Mohd Azrul Izwan Anuar atau Sir Ewan ditugaskan di Sekolah Kebangsaan Tanjong Malim (SKTM), Tanjong Malim, Perak. Alhamdullilah dengan berkat usaha beliau dan sokongan dari rakan-rakan dan masyarakat setempat, beliau dapat membuka Kelab Taekwon-do MGTF di sekolah tersebut. Seterusnya menjadi guru penasihat kepada Kelab Taekwon-do SKTM. Klik gambar untuk paparan yang lebih jelas.
Dengan Usaha beliau untuk mengembangkan Taekwon-do, beliau telah mengadakan kelas latihan 3 kali dalam seminggu dan majoriti pelajar hadir dalam latihan tersebut dan memang bersemangat untuk menjalani latihan. Tambahan lagi apabila Ujian kenaikan Talipinggang sendiri dilakukan oleh Presiden MGTF sendiri Master Amir Md. Noor.
Alhamdullilah pada 2006 SKTM telah menghantar pelatih-pelatih ke Kejohanan anjuran Dins Taekwon-do Academy di Politeknik Shah Alam (PSA). Bermula dari kejohanan di PSA ini, pada tahun yang berikutnya para pelatih cilik ini dihantar ke kejohanan yang lain. Kami mensasarkan sekurang-kurangnya 2 kejohanan Taekwon-do dalam setahun untuk pelatih-pelatih PERTAMA menyertainya.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

syabas & teruskan usaha