Khamis, 7 Januari 2010

PSAS - Perjalanan Pulang

Salam

Selesai sudah pertandingan, maka kami pun bermalamlah untuk semalam lagi. Pada malam akhir itu kami kami keluarlah untuk makan malam sambil menyelusuri sungai di Bandar Kuantan. Ramai kaki pancing disepanjang sungai ini rupa-rupanya. Kalau tahu mahu ada yang bawa joran rasanya. hehehehe
Bergambar dulu sebelum pulang.
Semua 'control' ayu dan 'control' macho.

Pada keesokan harinya waktu pagi sebelum pulang kami menjenguk-jenguk barang sejam dua rakan-rakan kami yang bertanding dalam Silat Olahraga. Silat Olahraga masih belum habis pertandingannya. Agak riuh dan meriah juga keadaan dalam dewan ini kerana sorakan para penyokong masing-masing. Untuk makluman Silat Olahraga dan Taekwon-do dipertandingkan di dewan yang berasingan.

Kami mendapat berita duka bahawa seorang peserta silat PSAS mendapat kecederaan dan terpaksa dimasukkan hospital. Pada mulanya memang kami bercadang untuk melawat peserta tersebut tetapi memandangkan waktu melawat yang diberitakan agak lewat. Dengan berat hati terpaksa kami batalkan niat untuk melawat itu sambil Pn Suhartini mengesa para peserta mendoakan kesembuhan keatas peserta tersebut.

Kami teruskan perjalanan pulang tetapi sebelum itu kami singgah dahulu di rumah seorang peserta PSAS yang kebetulan berada di Kuantan. Eloklah tu, dapatlah makan percuma, 'save' bajet sekit dan bolehlah beli buah tangan semasa singgah dimana-mana nanti. Terima Kasih Nazreen. Setibanya kami di rumah Saudara Nazreen, kami disambut oleh ibubapa dan saudara mara beliau. Besarnya kawasan rumah sampai bas PSAS pun boleh muat. Siap boleh undur lagi. Untunglah siapa yang kahwin dengan Nazreen nanti. heheheheh
Punya kusyuk ambil makanan sampai orang ambil gambar pun tak sedar.
Bedal, bedal jangan tak bedal. Sekali je ni sampai Rumah Nazreen nih.

Gendang Gendut Tali Kecapi
Kenyang Perut Suka hati.
Perhatikan wajah-wajah ceria selepas makan.
hehehehehe
Ini gambar diambil sejurus sebelum berlepas pulang.

Setelah puas mem'bedal' di rumah Nazreen kami pun meneruskan perjalanan pulang. Dalam perjalanan pulang itu kami singgahlah di R&R Temerloh Barat, Ligamas & Masjid Kuala Kubu Bahru Sebelum sampai di PSAS.

Kita Jumpa Lagi Di MSP.

Tiada ulasan: