Khamis, 23 April 2009

Pengumuman & Pesanan

Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera

Pada Jumaat ini iaitu 24 April 2009 pada waktu petang sir-sir Tanjong Malim akan bertolak ke Teluk Batik untuk menghadiri:-

Mungkin sir-sir akan dikursus & di'kurus'kan disini

Kursus Pemantapan & Kepimpinan NGO's Sukan MASSA 2009

Tempat : Teluk Batik Resort

Tarikh : 24-26 hb April 2009, Jumaat - Ahad

Anjuran : Jabatan Belia dan Sukan Negeri Perak
  
Habis sahaja kursus berkenaan, Sir-sir semua akan bertolak ke Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) Transkrian untuk menghadiri Kejohanan Taekwon-do MRSM SeMalaysia. Kejohanan tersebut berlangsung dari 26 April hingga 29 April 2009, Ahad hingga Rabu. Sir-Sir hadir kejohanan ini sebagai juri atau pengadil dan ada yang menjadi jurulatih bagi MRSMF Trolak. Jadi Sir-sir semua tidak berada dalam kawasan Tanjong Malim dari petang Jumaat hingga malam Rabu iaitu selama 5 hari.
 
Jadi selama peninggalan Sir-sir ini jagalah kelas baik-baik, controllah hensem, controllah macho, controllah ayu atau semakna dengannya. hehehe. Sir-sir pergi tak lama. Siapa nak buah tangan lebih tu, pandai-pandai la bodek. Banyak 'AFUNDI', banyak la buah tangan. hehehehe
 
Kepada peserta MRSMF yang menyertai Kejohanan Taekwon-do MRSM, teruskan latihan anda. Walaupun ada kekangan masa yang tidak dapat dielakkan. Di harap kekangan masa tersebut tidak menghalang anda membawa nama MRSMF naik walaupun anda masih baru dalam arena Taekwon-do ini. Buat yang terbaik. Tidak perlu fikir apa yang MRSMF beri pada anda, anda harus fikir apa yang anda perlu beri kepada MRSMF. Yeahhh!!
 
Kepada pelatih PSAS yang terlibat dalam demo sempena hari konvokesyen PSAS pada Sabtu, 25 April, 9.00 malam nanti, lakukanlah demo pada hari itu sebagai orang lama dalam Taekwon-do. Bayangkankan anda seperti sudah biasa melakukan demo. Buat apa yang dirancangkan dan diarahkan. Jadikan demo ini sebagai batu loncatan bagi anda menaikan nama Kelab Taekwon-do PSAS dan diri anda sendiri. Yer la muka dah hensem & cun melecun takkan nak buat demo tahap "ZERO" pula. Tetapi Awas!! Jika anda membuat kesilapan yang tegar, bersiap siagalah, takut-takut 'Flying Side Kick' Sir Azhari akan diterbangkan khas datang dari Teluk Batik nanti. hehehe. Yeahhh. Buat la yang terbaik ketika demo itu nanti.
 
Berita atau gambar tentang apa yang terjadi di Teluk Batik & MRSM Transkrian ada pada entri yang akan datang setelah sir-sir balik dari Transkrian. 
 
Sekian Buat Masa Ini.

Tiada ulasan: