Rabu, 26 November 2008

LATIHAN DEMONSTRASI TKD SEMPENA MALAM ANUGERAH

Assalammualaikum…

Jutaan terima kasih kepada para ibubapa yang turut serta dalam latihan sempena demo untuk ahad malam nanti. Seramai 20 pelatih hadir pada malam tersebut.
Antara pelatih yang terlibat Imran(power ranger merah), Izzat, Fadzli, Aliff, Luqman kesemua mereka ini adalah pelatih antara umur 5,6 tahun. Selain itu pelatih senior seperti faris(1st Dan), wahid(1st Dan), syafiq s.lizan(1st Dan), Izrun(1st Dan), syafiq, ameera, afif, wani,aiman adalah pelatih gred 1, shareena, syahmi, amad, denial, aina dan syahin begitu komited dalam latihan…

Tahniah!!!

Antara yang akan dipertontonkan pada malam tersebut adalah basic teknik(tumbukan + tendangan), pattern Sajo Jirugi, Dan Gun dan Yul Gok. Manakala pelatih senior akan menunjukkan teknik free sparring. Masa latihan sparring teruk izrun dan afif dibelasah bebudak 5,6 tahun nie ala-ala Young and Dangerous huhu..
Latihan berakhir pada pukul 10.30 malam..."Master" Rhee x dapat hadir kerana dalam perjalanan balik kampung kerana ahli keluarganya akan berangkat ke tanah suci Mekah..

Tiada ulasan: