Isnin, 24 November 2008

Apa Ada Dengan Latihan Pusat?

Latihan pusat, Latihan pusat... Mula dari Sabtu 8 pagi hingga tengahari. Sambung pula belah petang. "Master" Rhee datang belah petang sabtu dan kena dera dengan VPA ambil kelas.

Pelatih terdiri daripada Amir, Faris, Wahid, Arfi, Syazwan, Jeff, Cma Wabbit, Malin Kodang, Bad, Amin dan Aela.. Training jauh dan setinggi penghargaan kepada Saudara Hafiz(New-Advisor PSAS TKD CLUB)yang sudi bersama berlatih, berpanas dan berhujan..budak2 ni wat kodang, dia pun wat kodang,..Jeff wat Sam-ill, dia pun wat Sam-ill..baguslah Bro..semangat ini yang dituntut..

CERITA2 SEPANJANG TEMPOH LATIHAN...

Sepanjang 2 hari latihan ni...keadaan cuaca agak kurang baik sket pukul 3 mesti hujan akan tetapi tidak mematahkan semangat juang dorang nie...pagi2 dah jogging keliling poly, sampai tak breakfast ish..ish..tapi terima kasih pada BAD dan MALIN(EXCO KELAB & PERSATUAN JPP TUH..) sebagai pembekal CHOKI-CHOKI..

Tengah2 training..si Amir tak habis dengan ucapan "ISH PERUT NI MACAM BERCAKAP JA" maka dengan kuasa yang ada pada "Master" Rhee..telah mengarahkan sms kepada VPA..untuk roti canai...maka latihan diteruskan...tak lama kemudian tibalah VPA dengan roti canainya dan air 100plus...macam anak burung dorang nie..sampaikan kami yang orderkan nie makan bersepah. Lagi2 "Master" Rhee, kesian dier, tinggal jauh dibelakang mengejar makanan itu...huhu...pepun perjuangan belum selesai...si VPA pulak tak habis-habis "dengan kuasa yang ada aku maka aku melantik..." sampai ke hari ini...PADDAYAPPA BETOL...huhu

Tiada ulasan: