Selasa, 17 November 2009

Anugerah Sukan

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Pejabat Majlis Sukan Negeri Perak telah menjamput PERTAMA menghadiri Majlis Anugerah Sukan Negeri Perak 09. Anugerah Sukan ini sememangnya di adakan pada tiap-tiap tahun bagi merai dan memberi penghormatan pada persatuan, badan, orang perseorangan, keluarga yang terlibat secara aktif dan cemerlang dalam aapa jua jenia sukan

Majlis tersebut diadakan di Dewan Pejabat Majlis Sukan Negeri Perak yang bertempat di komplek sukan Majlis Bandaraya Ipoh. Bertarikh31 Nov 09 dan bermula seawall 10.00 pagi.

Alhamdullilah, Majlis Sukan Negeri Perak telah menjemput PERTAMA menghadiri majlis anugerah tersebut. Bagaikan di sorong bantal, kesemua sir telah menghadiri majlis tersebut.

Kehadiran para jemputan kehormat seperti Pengarah Sukan, Exco Belia dan Sukan Negeri Perak dan Menteri Besar sendiri iaitu Dato' Seri Dr.Zambry Abdul Kadir. Majlis tersebut telah di rasmikan oleh Menteri Besar sendiri.

Majlis berlangsung dengan ringkas tetapi padat dengan isi. Tidak meleret dan berbunga-bunga. Setelah upacara perasmian berlangsung, dengan kadar segera penyampaian anugerah cemerlang sukan kepada yag layak.

Antara keputusannya, dalam kategori persatuan ..

  1. Persatuan Tang Soo Do Negeri Perak
  2. Majlis kecergasan Daerah Larut Matang
  3. Persatuan Seni Silat Gayong Daerah Taiping.

Kemudian anugerah di sampaikan kepada individu dan keluarga yang layak memenuhi kriteria. Setelah majlis penyampaian anugerah.. Acaara yang paling di gemari ramai… Itu dia Makan Tengahari. Hehehe. Sendiri mau ingat lah. Sudah tengahari.. Perut sudah lapar. Mari kita makan. hehe

Majlis tamat pada 12.30 petang.

Terima kasih

Tiada ulasan: